یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳ - May 5, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 3502
جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

هشدار سیدعمار حکیم به کسانی که با برگه تروریسم در منطقه بازی می کنند

سیدعمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار آغاز تلاشی همه جانبه برای افشاگری درباره پروژه کثیفی که خود را در پس نزاع های عشایری پنهان کرده شدند.

ایشان روز چهارشنبه در نشست هفتگی با حضور اقشار گوناگون ملت عراق از همه عشایر عراق خواستند که به تعهدات خود احترام گذارند و در روی یکدیگر سلاح برندارند و افزودند که آماده حمایت از هر طرحی هستند که ابهت عشایر را حفظ کند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بخش دیگری از سخنانشان نیروهای مسلح عراق و داوطلبان مردمی را در مسیر صحیح دانستند و تأکید کردند که روزگار آشوب امنیتی در عراق تمام شده و بغداد باید هرچه سریع تر به صورت کامل امن شود و راه بر تروریست ها برای آشوب بسته شود.

ایشان از حوادث اخیر در یمن به شدت ابراز تأسف کردند و تأکید کردند که آنچه در یمن رخ داد بی دلیل بود و افزودند که تردیدی نیست که دشمن ما یکی است و نشانه ها و رد او را همه جا می شود دید.

سیدعمار حکیم به کسانی که با آتش تروریسم در منطقه بازی می کنند هشدار دادند که دیگران نیز پیش تر دست به چنین اقداماتی زدند و امروز می بینیم که چگونه تروریسم به جانشان افتاده و افزودند که تروریسم به احدی رحم نخواهد کرد و با احدی همپیمان نخواهد شد و باید برای مسئله سیاسی یمن راه حلی سیاسی یافت.

برچسب ها :
دیدگاه شما


− سه = 5