شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳ - May 4, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 325
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

فساد گسترده مالی سرپرست سابق وزارت دفاع را به بازجویی می‌کشد

منابع سیاسی مطلع خبر می‌دهند که اکثر تشکل‌های سیاسی خواستار بازجویی از سعدون الدلیمی، سرپرست وزارت دفاع در دولت نوری مالکی، به سبب فساد شدید مالی شده‌اند.

منابع سیاسی مطلع خبر می‌دهند که اکثر تشکل‌های سیاسی خواستار بازجویی از سعدون الدلیمی، سرپرست سابق وزارت دفاع ، به سبب فساد شدید مالی شده‌اند.

پایگاه خبری چاکوچ به نقل از منابع آگاه خبر داده که بسیاری از تشکل‌های سیاسی خواستار تحقیق و تفحص درباره فساد گسترده در وزارت دفاع در دوره سرپرستی الدلیمی شده‌اند و افزوده که شواهدی نشان می‌دهد که در دوره سرپرستی او قراردادهای مشکوکی برای فروش سلاح به تروریست‌ها بسته شده است.

بر اساس این گزارش، الدلیمی همچنین متهم به پنهان‌کاری درباره دست داشتن برخی افسران و فرماندهان در جریان واقعه کشتار بیش از ۱۷۰۰ سرباز در اردوگاه اسپایکر و نیز کوتاهی در دفاع از استان‌های نینوا و صلاح‌الدین و انبار در برابر تروریست‌های داعش است.

این گزارش اتهام دیگر الدلیمی را توزیع میلیاردها دینار میان شیوخ عشایری دانسته که با تروریست‌های داعش همکاری می‌کرده‌اند و افزوده که پرداخت این اموال زیر نظر نوری مالکی و بدون هرگونه سند صورت گرفته است.

12

برچسب ها :
دیدگاه شما


3 + = شش