دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳ - April 29, 2024

آخرین اخبار

کدخبر : 5667
شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۳۲

سید عمار حکیم: روز جهانی قدس فریادی علیه حامیان رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، امروز در همایشی که مناسبت روز جهانی قدس در دفترشان برگزار شد، رابطه با رژیم اشغالگر اسرائیل را بر خلاف مصالح امت اسلامی دانستند و گفتند: روز جهانی قدس فریادی علیه همه دولت، گروه و احزابی است که خواستار روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

ایشان همچنین تصریح کردند: علاقه برخی از دولت و مردم در رابطه با رژیم اسرائیل موجب افزایش اشغالگری این رژیم صهیونیستی می‎شود به طوری که الان ادعای یهودی سازی قدس را مطرح می کند.

سید عمار حکیم با تاکید بر مبارزه با جریان‎های تروریستی در ادامه افزودند: داعش ابزار رژیم اشغالگر صهیونیستی در کشورهای منطقه بوده بنابراین مبارزه با این رژیم بسیار ضروری است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق به تلاش ۵۰ ساله رژیم صهیونیستی برای اشغال فلسطین اشاره کردند و گفتند: در روز جهانی قدس باید صدای خود را جهت اعلام همبستگی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغال اراضی فلسطین به عنوان یک کشور مسلمان بلند کنیم. روز جهانی قدس، روز مقابله مظلوم در برابر ظالم است که باید شعار عدالت را در برابر هر متجاوزی که درپی شکستن حرمت مردم ماست ایستادگی کنیم.

برچسب ها :
دیدگاه شما


− چهار = 3