یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳ - May 19, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 3236
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۵:۴۷

کشته شدن ۱۷۰ تروریست و انهدام ۷۰ خودروی داعش در عملیات هوایی ارتش عراق

فرماندهی نیروی هوایی ارتش عراق در بیانیه‌ای از اجرای ۵۱۶ سورت پروازی و کشته شدن ۱۷۰ تروریست و انهدام ۷۰ خودروی داعش،‌در عملیات هوایی ارتش طی پنج روز اخیر خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،‌ فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق امروز(سه شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوایی در عملیات مبارزه با تروریسم، ۵۱۶ سورت پروازی طی پنج روز اخیر (از ششم تا دهم ماه جاری میلادی) انجام داده است.

«حامد المالکی» در این بیانیه اعلام کرد که در پی این عملیات، ۳۱ خودروی تک سرنشین داعش، ۱۶ خودروی همراه، ۱۳ خودروی بمب‌گذاری شده و ۲۰ خودروی حامل عناصر مسلح وابسته به این گروه تروریستی منهدم شدند.

به گزارش السومریه نیوز، المالکی افزود: در این عملیات هوایی دو لودر، چهار مرغداری، پمپ بنزین، سه موضع تروریست‌ها و ۴۰ منزلی که داعش و تک‌تیراندازها از آن استفاده می‌کردند، منهدم شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که حدود ۱۷۰ تروریست عضو داعش در حمله هوایی ارتش نیز از پای درآمدند.

وزارت دفاع عراق نیز روز ششم مارس در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ۱۵۰ تروریست عضو داعش توسط نیروی هوایی ارتش در شرق «کرمه» فلوجه استان الانبار کشته شدند.

عناصر تکفیری داعش شکست سنگینی در منطقه «الکرمه» واقع در شرق فلوجه استان الانبار عراق متحمل شدند.

مرکز فرماندهی عملیات بغداد نیز روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳۵۰ تروریست عضو داعش در عملیات کنونی ارتش عراق در منطقه الکرمه  کشته شدند.

7

برچسب ها :
دیدگاه شما


− 3 = یک