یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳ - May 19, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 1891
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۰

هلاکت ۵۴ تروریست در جنگ با داعش

فرماندهی 'عملیات بغداد' اعلام کرد که نیروهای نظامی و مردمی عراق اخیرا و در یک عملیات گسترده در شمال بغداد ، 54 تروریست 'داعش' را به هلاکت رسانده و هفت عنصر دیگر این گروهک تروریستی - تکفیری را زخمی کردند .

فرماندهی ‘عملیات بغداد’ اعلام کرد که نیروهای نظامی و مردمی عراق اخیرا و در یک عملیات گسترده در شمال بغداد ، ۵۴ تروریست ‘داعش’ را به هلاکت رسانده و هفت عنصر دیگر این گروهک تروریستی – تکفیری را زخمی کردند .
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری عراقی ‘الیوم الثامن’، فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه ای افزود: نیروهای نظامی تحت نظارت مستقیم فرماندهی عملیات بغداد، دست به انجام عملیاتی گسترده برای پاکسازی مناطق ‘النباعی’، ‘تل مسعود’، ‘الکسارات’، ‘مدرسة البواسل’ و’الحلابسة الشمالیة’ از وجود گروه های تروریستی زدند .
در ادامه این بیانیه آمده است: این نیروها از سه محور به این مناطق حمله کردند و در دو روز گذشته موفق شدند ۵۴ تروریست و از جمله یک تک تیرانداز آن ها را به هلاکت رسانده ، هفت تروریست دیگر را زخمی کنند و پنج خودرو نظامی آن ها را منهدم کنند .
فرماندهی عملیات عراق تاکید کرد که عملیات نظامی تا زمان پاکسازی کامل همه نقاط عراق و بیرون راندن تروریست ها ادامه خواهد داشت .
15

برچسب ها :
دیدگاه شما


سه − 1 =