جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳ - May 17, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 2173
یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

هلاکت ۴۹ داعشی در درگیری های روز شنبه عراق

منابع امنیتی در عراق اعلام کردند که در درگیری نیروهای امنیتی این کشور و عملیات ها در شمال و شرق این کشور دست کم 49 تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

منابع امنیتی در عراق اعلام کردند که در درگیری نیروهای امنیتی این کشور و عملیات ها در شمال و شرق این کشور دست کم ۴۹ تروریست داعش به هلاکت رسیدند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، در استان دیالی نیروهای امنیتی با حمایت نیروهای مردمی و قبیله نشینان کنترل یک سد را نزدیک منطقه ای را در حدود ۱۰۰ کیلومتری شمال شرق بغداد به دست گرفتند. این در حالی است که درگیری های میان نیروهای امنیتی و تروریست ها رخ داد که منجر به کشته شدن ۸ تروریست داعش شد. همچنین نیروهای امنیتی ۳ عامل انتحاری داعش را به هلاکت رساندند.

همچنین یکی دیگر از منابع امنیتی اعلام کرد که نیروهای امنیتی ۱۰ روستا را در منطقه شیروان آزاد کردند که در این درگیری ها نیز ۱۰ تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

در استان نینوا نیز نیروهای کرد به عملیاتهای خود علیه داعش ادامه می دهند . در درگیری های جدید این نیروها با تروریست ها ۲۸ عضو داعش به هلاکت رسید.

داعش که از خرداد ماه سال جاری به نقاط مختلف عراق حمله کرده و برخی شهرها را به تصرف خود در آورد،مرتکب جنایت های هولناکی شده است.
10

برچسب ها :
دیدگاه شما


3 × دو =