یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳ - May 5, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 945
یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

هلاکت بیش از صد تروریست در ۲۴ ساعت گذشته

یک مقام امنیتی استان نینوا عراق روز شنبه گفت که حدود 100 تروریست داعشی در حملات هوایی 24 ساعت گذشته به اهداف متعلق به این گروه، کشته شده اند.

یک مقام امنیتی استان نینوا عراق روز شنبه گفت که حدود ۱۰۰ تروریست داعشی در حملات هوایی ۲۴ ساعت گذشته به اهداف متعلق به این گروه، کشته شده اند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، این مقام آگاه نظامی افزود: این حملات به پایگاه های تروریست ها در محله ‘الحدبا’ در داخل شهر موصل و اهداف دیگری در شهرک های ‘تلعفر’ و القیاره’ در شمال و جنوب این شهر صورت گرفته است.
این در حالیست که نیروهای پیشمرگ کرد نیز برای حمله زمینی به شهرک تلعفر به منظور بازپس گیری آن از گروه تکفیری داعش آماده می شوند.
به گفته این مقام امنیتی عراق، آمار تلفات گروه تروریستی داعش در حملات هوایی روز های جمعه و شنبه به اهداف و پایگاه های متعلق به داعش در موصل و اطراف آن، به حدود۱۰۰ کشته می رسد.
از سوی دیگر سخنگوی وزارت دفاع عراق گفت که حملات هواپیماهای جنگی ارتش این کشور به پایگاه های گروه داعش در شهر ‘رمادی’ استان ‘انبار’، موجب کشته شدن ۱۶ تروریست داعش از جمله ‘عبدالرحمان الببلاوی’ از سرکردگان این گروه شد.
گروه تروریستی داعش در تهاجم تابستانی خود در عراق و سوریه، بخش هایی از خاک این کشورها را به اشغال خود درآورده است.

هلاکت یکصد تروریست داعش و پاکسازی 16 روستا

برچسب ها :
دیدگاه شما


1 + = هفت