سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳ - May 14, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 1750
یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۵

هلاکت ۶۵ داعشی در رمادی

یک مقام امنیتی عراق در استان «الانبار» گفت: در اثر حمله هوایی به مواضع تروریست های تکفیری داعش در غرب رمادی ، 65 نفر از تروریست ها کشته شدند.

یک مقام امنیتی عراق در استان «الانبار» گفت: در اثر حمله هوایی به مواضع تروریست های تکفیری داعش در غرب رمادی ، ۶۵ نفر از تروریست ها کشته شدند.
به گزارش روز جمعه پایگاه خبری «السومریه نیوز» عراق، این مقام امنیتی عراق اعلام کرد: هواپیماهای جنگی تجمع نیروهای داعش در منطقه «الکصیریات» از توابع شهرستان «حدیثه» را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن ۶۵ نفر از نیروهای این گروهک تروریستی، از جمله چند سرکرده عرب و عراقی داعش کشته شدند.
از سوی دیگر، «خالد الخزرجی» عضو کمیته امنیتی شورای استان «صلاح الدین» عراق گفت: نیروهای امنیتی ۴۰ تروریست داعشی را در غرب سامرا کشتند.
وی افزود: تروریست های داعش روز پنجشنبه به مقر لشکر چهارم ارتش عراق در منطقه «المکیشیفه» حمله کردند که با پاسخ قاطع نیروهای امنیتی و مردمی روبه رو شد.
عضو کمیته امنیتی شورای استان «صلاح الدین» عراق اضافه کرد: در این حمله ۴۰ تروریست داعشی کشته و هفت خودرو آن ها منهدم شد و سایر تروریست ها نیز از منطقه متواری شدند.
16

برچسب ها :
دیدگاه شما


نُه − 2 =