جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳ - May 17, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 4953
سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

نیروهای عراقی شهر الرمادی را از ۳ محور محاصره کردند

نیروهای عراقی در تدارک برای آزادسازی شهر الرمادی از لوث گروه تروریستی داعش، هم اکنون این شهر را از سه محور محاصره کرده اند.

نیروهای عراقی در تدارک برای آزادسازی شهر الرمادی از لوث گروه تروریستی داعش، هم اکنون این شهر را از سه محور محاصره کرده اند.

به گزارش شفقنا به نقل از منابع خبری، نیروهای عراقی روز دوشنبه با تحکیم مواضع خود در اطراف الرمادی، مرکز استان الانبار، این شهر را از سه محور شرق، غرب و جنوب به محاصره درآورده اند.

ارتش و پلیس عراق، نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) و عشایری از منطقه جامعه الانبار در غرب شهر الرمادی خود را برای آزادسازی این شهر از لوث گروه تروریستی داعش آماده می کنند.

از سوی دیگر، منابع امنیتی اعلام کردند که نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای مردمی و عشایری هم اکنون در فاصله دو کیلومتری جامعه الانبار در غرب الرمادی هستند.

این منابع افزودند: جنگندهای ائتلاف بین المللی نیز با زیر نظر داشتن عناصر داعش و تحرکات آنها در جنوب الرمادی، مواضع داعش در منطقه غربی و مرکزی این شهر را بمباران کردند.

این در حالی است که نیروهای ائتلاف شب گذشته نیز منطقه جامعه الانبار را بمباران کرده بودند.

منابع امنیتی همچنین خاطرنشان کردند که نیروهای پلیس فدرال و نیروهای مردمی نیز پیشروی های گسترده ای داشته و به هفت کیلومتری حومه غرب الرمادی رسیده اند.

در همین حال، نیروهای عراقی همچنین موفق به پیشروی های قابل توجهی در منطقه جنوبی شهر الرمادی شدند.

منابع امنیتی در این باره گفتند که نیروهای مشترک عراقی شامل نیروهای ارتش، پلیس فدرال و نیروهای مردمی و عشایری با پیشروی در منطقه «الطاش» در جنوب الرمادی، عناصر داعش را در این منطقه محاصره کرده اند.

این منابع افزودند که نیروهای عراقی در جریان درگیری با تروریست ها، به پیروزی های گسترده ای در محور شرق الرمادی دست یافته اند.

گردان های حزب الله عراق وابسته به نیروهای مردمی نیز اعلام کرد که صدها تن از تروریست های خارجی داعش را در استان الانبار دستگیر کرده است.

2

برچسب ها :
دیدگاه شما


+ نُه = 12