دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳ - May 13, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 5527
یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۴۵

نیروهای عراقی برای عملیات آزاد سازی الانبار آماده می شوند

به گزارش شفقنا، به نقل از واحد مرکزی خبر، اشرف محمد العزاوی خبرنگار این شبکه در بغداد در گزارشی گفت:شهر بیجی که در جنگ با تروریسم از نظر جغرافیائی اهمیت راهبردی دارد از دست داعش آزاد شد و نیروهای ارتش بسیج مردمی عراق در حمله ای گسترده از چهار سو، آن را تحت کنترل خود درآوردند.

منابع امنیتی عراقی می گویند این عملیات از هرنظر موفق اجرا شد. احمد الاسدی سخنگوی نیروهای بسیج مردمی گفت: جنگ بیجی بسیار سخت بود و خسارات سنگینی به دشمن وارد شد. می توان گفت ضرباتی که به دشمن وارد شد بی سابقه بود. طی مدت کوتاهی صدها تن از آنها به هلاکت رسیدند. شماری از اعضای داعش در این عملیات دستگیر شدند و تعدادی از بازداشت شدگان خارجی هستند.

خبرنگار روسیا الیوم گفت: نیروهای عراقی در استان الانبار نیز مراحل نهائی آمادگی برای حمله به داعش را طی می کنند. نیروهای عراقی در جنوب فلوجه و در منطقه هیتاوی در حال پیشروی هستند و شماری از اعضای داعش را به هلاکت رسانده اند.

آنها گذرگاههای امنی ایجاد کرده اند تا افراد غیرنظامی را خارج کنند.

احمد الاسدی گفت: ما عواملی را در داخل فلوجه داریم و هرکس را که به دشمن پشتیبانی نظامی یا تدارکاتی ندهد مورد حمایت قرار می دهیم و به هنگام ورود به آن مراقب هستیم که خطری آنها را تهدید نکند.

خبرنگار روسیا الیوم افزود: حلقه محاصره الرمادی نیز از چهار سو در حال تنگ تر شدن است و تجمعات داعش دراین شهر گلوله باران می شود.

سخنگوی نیروی داوطلب مردمی عراق

سخنگوی نیروی داوطلب مردمی عراق

برچسب ها :
دیدگاه شما


× 1 = یک