سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳ - May 14, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 1440
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۵

لاریجانی: ایران در عراق جلو پیشروی تروریست‌های وحشی را گرفت

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، تأکید کرد که ایران در عراق جلو پیشروی تروریست‌های وحشی را گرفت.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، تأکید کرد که ایران در عراق جلو پیشروی تروریست‌های وحشی را گرفت.
رئیس مجلس با اشاره به حضور تروریست‌های داعش و تکفیری در عراق، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بود که در عراق جلوی تروریست‌های وحشی را گرفت و آرامشی در این کشور برقرار کرد هرچند این غائله هنوز تمام نشده است چرا که برخی کشورها هنوز به تروریست‌های داعش کمک می‌کنند، البته غربی‌ها ائتلافی درست کرده‌اند به عنوان یک ژست سیاسی در جهان اما در عمل اقدامی انجام نمی‌دهند.
لاریجانی ادامه داد: عراق نیز از ظرفیت ایران استفاده کرد، غربی‌ها در مبارزه با تروریست‌های داعش فقط حرف می‌زنند اما ایران عمل می‌کند، سوال این است که آیا مخاطراتی که در گذشته برای ایران و منطقه وجود داشت کمتر شده یا نه؟ برداشت بنده این است که جنس مخاطرات در منطقه عوض شده است و مخاطرات تنوع پیدا کرده است اما وجود دارد.
رئیس مجلس با بیان اینکه داشتن نیروهای مسلح با بنیه دفاعی قوی موضوعی جدی برای ایران است، ما باید واقعیت‌ها را درک و تحلیل کنیم و اولین وظیفه فراکسیون دفاع مقدس برای خروجی درست در این زمینه، ارزیابی دقیق و توجه به بنیه دفاعی کشور است، نکته دیگر در این باره حفظ آثار دفاع مقدس است چرا که دفاع مقدس یک ظرفیت ملی برای ایران است.
5

برچسب ها :
دیدگاه شما


− یک = 2