شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳ - May 4, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 4531
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۲۹

عملیات آزادسازی مناطق اطراف پالایشگاه بیجی به زودی آغاز می‌شود

نیروهای داوطلب مردمی عراق با کنترل 60 درصد پالایشگاه بیجی به زودی عملیات گسترده‌ای را برای آزادسازی کامل این منطقه با کمک هواپیماهای بدون سرنشین آغاز خواهند کرد. همچنین طی عملیات گسترده نیروهای عراقی در مناطق مختلف نزدیک به 50 داعشی به هلاکت رسیدند.

نیروهای داوطلب مردمی عراق با کنترل ۶۰ درصد پالایشگاه بیجی به زودی عملیات گسترده‌ای را برای آزادسازی کامل این منطقه با کمک هواپیماهای بدون سرنشین آغاز خواهند کرد. همچنین طی عملیات گسترده نیروهای عراقی در مناطق مختلف نزدیک به ۵۰ داعشی به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، “کریم النوری”، سخنگوی نظامی داوطلبان مردمی عراق با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد پالایشگاه بیجی در کنترل نیروهای امنیتی عراق است، تاکید کرد: در عملیات بیجی که پس از انهدام مواضع داعش در تپه‌های “حمرین” آغاز خواهد شد، نیروهای داوطلب مردمی از پهپادها استفاده خواهند کرد.

النوری افزود: در عملیات آزادسازی بیجی که یک عملیات گسترده خواهد بود، داعش به طور کامل و از همه سو محاصره خواهد شد.

عملیات نظامی نیروهای عراقی با حمایت نیروهای داوطلب مردمی علیه گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق به ویژه استان الانبار ادامه دارد و در این عملیات داعش تلفات زیادی را متحمل شده است.

3

برچسب ها :
دیدگاه شما


یک × 7 =