جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳ - May 17, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 2319
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

صافی: وقت جدیت در مبارزه با فساد است

نماینده مرجعیت عراق در نماز جمعه امروز کربلا اظهار داشت که اکنون زمان مناسبی برای پاکسازی موسسات دولتی از آفت سرطان گونه فساد است.

نماینده مرجعیت عراق در نماز جمعه امروز کربلا اظهار داشت که اکنون زمان مناسبی برای پاکسازی موسسات دولتی از آفت سرطان گونه فساد است.
به گزارش سومریه نیوز، آیت الله سید احمد صافی نماینده مرجعیت عراق در نماز جمعه امروز شهر کربلا از تصویب لایحه بودجه توسط پارلمان این کشور تقدیر کرد.
وی در سخنانی در صحن حرم حسینی با استقبال از تصمیم روز پنجشنبه پارلمان عراق برای اجرای قانون بودجه کشوری، آنرا گامی صحیح در راستای وظایف پارلمان دانست.
آیت الله سید احمد صافی با اشاره به اینکه قانون بودجه بدون تمایل اکثریت اعضا پارلمان به تصویب نمی‌رسید، تاکید کرد که باید تلاش‌های بیشتری برای تصویب قوانین مالی در راستای مبارزه با فساد انجام شود.
نماینده مرجعیت با اشاره به لزوم افزایش تلاش‌ها برای قانون‌گذاری در راستای خدمت به منافع عمومی به ویژه در شرایط کنونی اظهار داشت که اکنون زمان مناسبی برای پاکسازی موسسات دولتی از افت سرطان گونه فساد است.
وی با اشاره به لزوم اتحاد در صفوف مبارزه با چالش‌های امنیتی و اقتصادی که عراق به آن دچار است، افزود: درک خطر این آفت می‌تواند همه را متحد کند تا همگی نجات یابند.
عراق در سال گذشته به دلیل اختلافات گسترده میان جناح‌های سیاسی قانون بودجه نداشت و مخارج از طریق تصویب بودجه جاری پرداخت می‌شد.
نمیانده مرجعیت در ادامه با اشاره به برخی ادعاها درباره تعرض به غیرنظامیان در مناطق جنگی، خواستار تحقیق دولت بغداد درباره این مسائل شد.
آیت الله سید احمد صافی تاکید کرد که در صورت صحت این ادعا، عوامل تعرض به اموال و مردم غیرنظامی باید تحت پیگرد قرار گیرند و این مسئله قابل بخشش و چشم پوشی نیست.
وی در ادامه با تقدیر از نقش نیروهای مردمی و ارتش عراق در مبارزه با تروریست‌ها تصریح کرد که نقش فعال این نیروها بود که توانست جلوی تروریست‌ها را بگیرد و سپری برای کشور دربرابر این خطر بودند.
14

برچسب ها :
دیدگاه شما


3 × = پانزده