شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳ - May 18, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 1081
یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

شورای استان الانبار عراق خواستار پشتیبانی هوایی و زمینی فوری شد

شورای استان الانبار روز جمعه از 'حیدرالعبادی' نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح ، وزیر دفاع و وزیر کشور عراق خواست فورا تجهیزات نظامی از راه هوا و زمین به این استان ارسال کنند.

شورای استان ‘الانبار’ خواستار پشتیبانی فوری هوایی و زمینی از نیروهای نظامی عراق در این منطقه و ارسال تجهیزات نظامی بیشتر به آن شد.
به گزارش پایگاه خبری عراقی ‘السومریه نیوز’ شورای استان الانبار روز جمعه از ‘حیدرالعبادی’ نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح ، وزیر دفاع و وزیر کشور عراق خواست فورا تجهیزات نظامی از راه هوا و زمین به این استان ارسال کنند.

‘صباح کرحوت’ رییس شورای این استان گفت: داعش جبهه های متعددی در مناطق مختلف الانبار گشوده و نیروهای نظامی عراق در مناطق تحت کنترلشان در موضع دفاعی قرار گرفته اند.

شورای استان الانبار پیش از این در صبح امروز خواستار پشتیبانی هوایی فوری از نیروهای نظامی عراق در منطقه ‘الوفا’ واقع در جنوب شهر’الرمادی’ شده و تاکید کرده بود این شهر به محاصره نیروهای داعش درآمده است.

شورای استان الانبار تاکید کرده است گروهک تروریستی تکفیری داعش جبهه های زیادی در مناطق مختلف این استان گشوده است.

ازسوی دیگر ‘نعیم الکعود’ یکی از شیوخ عشایر استان ‘الانبار’ واقع در غرب عراق صبح امروز گفت: گروهک تروریستی تکفیری داعش کنترل ۱۵ روستا را در این استان به دست گرفته است.

در روزهای اخیر درگیری های سختی میان نیروهای عراقی و نیروهای داعش در مناطق مختلف و از جمله الانبار درگرفته است.

برچسب ها :
دیدگاه شما


6 − پنج =