دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳ - May 20, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 4079
دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۵۷

شمارش معکوس برای آزادی منطقه الصوفیه در شرق الرمادی

عملیات آزادی منطقه «الصوفیه» در شرق «الرمادی» از امروز آغاز شده و نیروهای مبارزه با داعش از 3 محور وارد این منطقه شده اند.

عملیات آزادی منطقه «الصوفیه» در شرق «الرمادی» از امروز آغاز شده و نیروهای مبارزه با داعش از ۳ محور وارد این منطقه شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تیپ طلایی مبارزه با داعش در استان «الانبار» عراق از آغاز عملیات نظامی برای آزادی منطقه «الصوفیه» در شرق «الرمادی» مرکز این استان خبر داد.

بر اساس این گزارش، سرتیپ «عبدالامیر الخزرجی» فرماندهی این تیپ با اعلام این خبر گفت: نیروهای امنیتی از سه محور وارد منطقه الصوفیه شده‌اند.

وی در گفت‌وگو با «السومریه نیوز» اظهار داشت: سرویس مبارزه با تروریسم با پشتیبانی یگانهای امنیتی و عشائر و نیروی هوایی ارتش، صبح امروز عملیات نظامی را برای آزادی این منطقه آغاز کردند. این نیروها از ۳ محور وارد شدند و پیشروی زیادی در محورهای مذکور صورت گرفت.

حیدر العبادی  نخست‌وزیر عراق چهارشنبه (۱۹ فروردین ۹۴) به پایگاه نظامی «الحبانیة» در استان الانبار رفت و از آنجا، آغاز عملیات بزرگ آزادسازی الانبار را اعلام کرد.

وی پس از آنکه در جریان جزئیات این عملیات قرار گرفت، اظهار داشت که پس از تکریت نوبت آزادی الانبار رسیده است و ما در الانبار نیز مانند تکریت پیروز میدان خواهیم بود.

3

برچسب ها :
دیدگاه شما


× شش = 48