یکشنبه ۹ اردیبهشت ۰۳ - April 28, 2024

آخرین اخبار

کدخبر : 1579
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۸

دیدار سیدعمار حکیم با رهبر معظم انقلاب

سیدعمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، در سفر خود به تهران با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله عظمی خامنه‌ای دام ظله دیدار کردند.

سیدعمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، در سفر خود به تهران با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله عظمی خامنه‌ای دام ظله دیدار کردند.
در این دیدار که روز یکشنبه انجام شد تازه‌ترین تحولات سیاسی و امنیتی عراق و منطقه و نیز آثار بهبود روابط عراق با کشورهای منطقه و جهان بررسی شد.
ایشان هم‌چنین در این دیدار گزارشی از روند پیش‌روی داوطلبان مردمی و نیروهای ارتش عراق و پیشمرگ‌ها در جنگ با تروریست‌ها را به اطلاع معظم له رساندند و از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت عراق تقدیر و تشکر کردند و پیروزی بر داعش را نزدیک دانستند.
رهبر معظم انقلاب نیز پیش‌روی‌های به دست آمده در جنگ با داعش را شایسته تقدیر دانستند و تأکید کردند که پیدایش داعش با اعتراض ایالات متحده مواجه نشد و آنان به بهانه‌های سیاسی در لحظه آخر از کمک به عراق در این جنگ خودداری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند که باید پیمان ملی و دولت عراق تقویت شود و نقش سیدعمار حکیم و مجلس اعلای اسلامی عراق در روند سیاسی عراق و حکمت و درایت سیدعمار حکیم را شایسته تقدیر دانستند.
معظم له همچنین مراسم اربعین را پدیده‌ای بی نظیر خواندند و از حسن پذیرایی مردم عراق از زایران تقدیر و تشکر کردند.
1

برچسب ها :
دیدگاه شما


× هشت = 64