یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳ - May 5, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 985
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

داعش ۱۲ نیروی داوطلب مردمی را در بلد اعدام کرد

مقام های امنیتی عراق روز یکشنبه اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در ادامه جنایات خود در عراق 12 تن از نیروهای مردمی را پس از درگیری در شمال بغداد اعدام کرد.

مقام های امنیتی عراق روز یکشنبه اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در ادامه جنایات خود در عراق ۱۲ تن از نیروهای مردمی را پس از درگیری در شمال بغداد اعدام کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از بغداد، مقام های پلیس و ارتش عراق گفتند که نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی روز جمعه حمله ای را علیه عناصر تروریستی داعش در روستای ‘تل الذهب’ در نزدیکی شهر ‘بلد’ واقع در ۸۰ کیلومتری شمال پایتخت عراق آغاز کردند.

این نیروها موفق شدند عناصر داعش را روز جمعه از پایگاه شان در قرارگاه تل الذهب بیرون برانند، اما ساعاتی بعد تروریست ها بازگشتند و این مکان را محاصره کردند که در جریان آن دهها نیروی امنیتی و نیروهای مردمی در این پایگاه گرفتار شدند.

‘امیر عبدالهادی’ شهردار شهر بلد اعدام تعدادی از نیروهای مردمی به دست داعش در نزدیکی این شهر و همچنین مفقود شدن تعدادی دیگر را پس از حمله روز جمعه تایید کرد. مقام های عراقی گفتند که ۱۰ شبه نظامی ناپدید شدند.

شهر بلد یکی از چند شهر در شمال بغداد است که صحنه درگیری های سنگین بین عناصر داعش و نیروهای امنیتی عراق و نیروهای مردمی این کشور بوده است.

همچنین به گفته مقام های امنیتی و بیمارستانی عراق، عناصر داعش در شهر ‘طارمیه’ که در حدفاصل بین دو شهر بلد و بغداد واقع است، شبانه یک خودروی بمب گذاری شده را در یک ایست بازرسی امنیتی منفجر و سپس به این مکان حمله کردند که بر اثر آن ۵ نیروی پلیس و ۳ غیرنظامی کشته شدند.

9

برچسب ها :
دیدگاه شما


5 − = صفر