دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳ - May 13, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 5361
یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۲۷

خطيب جمعه نجف خواستار بررسي اسناد منتشر شده ويكي‎ليكس شد

خطيب جمعه نجف اشرف بر لزوم بررسي صحت اسناد منتشر شده ويكي‎ليكس مبني بر كمك مالي عربستان به برخي مقامات عراقي تأكيد كرد.

خطيب جمعه نجف اشرف بر لزوم بررسي صحت اسناد منتشر شده ويكي‎ليكس مبني بر كمك مالي عربستان به برخي مقامات عراقي تأكيد كرد.

سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف اشرف در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته كه در حسينيه فاطميه كبري برگزار شد با اشاره به رشادت‎هاي بسيج مردمي در مبارزه با جريان تروريستي داعش گفت: رشادت و فداكاري بسيج مردمي در مبارزه با داعش را تحسين مي‎كنيم. آنان در پاسخ به فتواي جهاد مرجعيت لبيك گفتند و جهت مبارزه با تروريست‎ها آموزش سلاح ديدند.

وي با اشاره به فراخوان حضرت آيت الله سيستاني به جوانان براي حضور در پادگان ها و آموزش استفاده از سلاح افزود: هزاران تن از نيروهاي مردمي با لبيك به نداي مرجعيت به محل‎هاي آموزش سلاح آمدند. آنان به خوبي درك كردند كه دفاع تنها راه مقابله با تروريسم است.

سیدصدرالدین قبانچي بر ضرورت بررسي و دقت در اسناد منتشر شده از سوي پايگاه ويكي ليكس مبني بر كمك مالي عربستان به برخي از مقامات عراقي تأكيد كرد و گفت: قوانين عفو عمومي از سوي پارلمان بايد مورد بررسي قرار گيرد و تروريست‎هاي كه دست‎هايشان به خون مردم عراق آغشته شده است بايد از اين قوانين مستثني شوند. اين قوانين به صلاح مردم عراق است.

وي با استقبال از همايش مبارزه با تروريسم كه قرار است كه در روزهاي آينده به ميزباني عراق و با مشاركت ايران و سوريه برگزار شود، تصريح كرد: چنين همايش‎هاي به سود منطقه است و هر كدام از كشورهاي دوست مي‎توانند در چنين همايش‎هاي شركت كند.

خطيب جمعه نجف اشرف با انتقاد از وزارت برق خاطرنشان كرد كه مشكلات برق عراق از سال ۲۰۰۳ ميلادي به شدت افزايش يافته كه وزارت برق مسؤول حل اين مشكلات است.

10

برچسب ها :
دیدگاه شما


پنج × 2 =