یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳ - May 19, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 4324
سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

حیدر العبادی:دلیل عقب‌نشینی برخی یگان‌های ارتش از الانبار، شایعات بود

نخست‌وزیر عراق، دلیل عقب‌نشینی برخی یگان‌های ارتش از الانبار را انتشار شایعات دانست.

نخست‌وزیر عراق، دلیل عقب‌نشینی برخی یگان‌های ارتش از الانبار را انتشار شایعات دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق که امروز برای شرکت در نشست هیأت هماهنگ‌کننده شوراهای استانی کشور به کربلا رفته است، گفت: برخی طرف‌ها سخنان طائفه‌ای بر زبان می‌آورند که به قتل و آوارگی عراقی‌ها منجر می‌شود. دلیل عقب‌نشینی برخی یگان‌های نظامی از استان الانبار، شایعات و هراس‌های ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه داعش تصاویر مربوط به جنایات پیشین خود در عراق را منتشر و ادعا کرده که این تصاویر مربوط به نیروهای ارتش در «ناظم الثرثار» واقع در شهر الرمادی است، افزود: برخی از حضور داعش در مناطق سنی استقبال می‌کنند اما داعش هیچ یاری در مناطق سنی نشین ندارد و ما درباره فتنه هشدار می دهیم.

نخست‌وزیر عراق در این نشست گفت: عراق فقیر نیست اما کاهش قیمت نفت بر واردات این کشور تاثیر می‌گذارد. بودجه تصویب شده اما واردات کم است و میزان نفت صادراتی نیز منطبق بر بودجه ما نیست. اوضاع در عراق نیازمند تلاش همگانی در تمامی استانها است به ویژه که ما از بحران مالی و جنگ در رنجیم.

وی افزود: هیچ کس حق ندارد خود را رهبر و فرمانده ارتش و نیروهای بسیج مردمی بداند. ۴ روز است که موجی از ترس در عراق ایجاد شده و تصاویری مخدوش بین مردم توزیع شده است.

4

برچسب ها :
دیدگاه شما


سه × 7 =