چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳ - May 15, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 7115
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۱۱

توطئه ترور استاندار دیالی عراق ناکام ماند

یک مقام امنیتی عراق روز دوشنبه اعلام کرد که «مثنی التمیمی» استاندار دیالی در شرق این کشور از توطئه ترور با انفجار بمب در برابر کاروان خودروهای حامل وی، جان سالم به در برد.
به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز از بغداد، این مقام امنیتی افزود: التمیمی که در یک کاروان خودرویی از دسته های عزاداری حسینی در منطقه التحریر در ۴ کیلومتری جنوب بعقوبه مرکز این استان دیدار می کرد، با دو بمب هدف قرار گرفت، که آسیبی ندید و تنها دو نفر از محافظانش زخمی شدند.
از سوی دیگر یک فرمانده عملیات استان نینوا در شمال غرب عراق از کشته شدن ۵۳ تروریست داعشی در حملات هوایی در این استان خبر داد.
در حملات هوایی نیروهای ائتلاف بین المللی به مواضع داعش در نزدیکی روستای «شیخ خانس» در سنجار، افزون بر کشته شدن ۴۸ تروریست، شماری از انبارهای زیرزمینی سلاح و تجهیزات نظامی و چهار پایگاه تهاجمی داعش منهدم شد.
این فرمانده عملیات نینوا که خواست نامش فاش نشود، افزود: نیروهای ائتلاف همچنین، پایگاه های داعش را در نزدیکی روستای «حلبیه» در راه موصل هدف قرار دادند که در این حملات نیز ۵ داعشی کشته و تعدادی راکت کاتیوشا و خودروی بمب گذاری شده، منهدم شد.

برچسب ها :
دیدگاه شما


3 × = پانزده