یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳ - May 19, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 5217
پنج شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۰۵

«بسیج مردمی عراق»: ۱۰۰ هزار داوطلب جدید برای جنگ با داعش نام‌نویسی کرده‌اند

عضو کمیته رهبری «بسیج مردمی عراق» گفت تاکنون ۱۰۰ هزار داوطلب دیگر برای جنگ با تروریست‌های داعش در این کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «معین الکاظمی» یکی از مقامات ارشد نیروهای بسیج مردمی مقابله با داعش (الحشد الشعبی) از تداوم روند عضویت در نیروهای داوطلب جنگ با تروریستها خبر داد.

به دنبال فتوای سال گذشته آیت‌الله سیدعلی سیستانی برای جنگ با داعش، حضور گسترده مردم این کشور برای پیوستن به مبارزه با تروریستها تا آنجا گسترده بود که حیدر العبادی در اظهارات اخیر خود اذعان کرد فتوای این مرجع عالیقدر ناجی عراق بود (جزئیات بیشتر).

شبکه کردزبان «روداو» امروز دوشنبه در گزارشی به نقل از یکی از اعضای ارشد «بسیج مردمی عراق» یا همان «الحشد الشعبی» از ادامه داشتن روند نام نویسی داوطلبان برای مقابله با داعش خبر داد.

«معین الکاظمی» عضو کمیته رهبری «بسیج مردمی عراق» با بیان اینکه ۱۰۰ هزار داوطلب برای مقابله با تروریستها نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: «داوطلبانی که به گروه پیوسته‌اند اغلب کارگران و دانش‌آموزان و دانشجویان هستند. آنها از فتوای رهبر شیعیان برای جنگ با داعش پیروی کردند».

او همچنین تاکید کرد که پلیس عراق و فرماندهان نیروهای داوطلب در حال آموزش نیروهای تازه وارد هستند تا آنها را برای مقابله با تروریستها به خط مقدم اعزام کنند.

برچسب ها :
دیدگاه شما


شش − 5 =