سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳ - May 7, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 4398
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۱۶

«بسیج مردمی» عراق برای مبارزه با داعش به کمک «الانبار» می‌رود

نیروهای بسیج مردمی عراق برای مبارزه با داعش، موسوم به «الحشد الشعبی»، بزودی برای مبارزه با داعش در استان الانبار، به کمک مردم و عشایر الانبار می‌روند.

نیروهای بسیج مردمی عراق برای مبارزه با داعش، موسوم به «الحشد الشعبی»، بزودی برای مبارزه با داعش در استان الانبار، به کمک مردم و عشایر الانبار می‌روند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام مسئول در سازمان بدر عراق از پیوستن قریب‌الوقوع نیروهای «الحشد الشعبی» یا «بسیج مردمی عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش» به نیروهای عراقی در الانبار خبر داد و گفت که این نیروها، غافلگیری‌های بزرگی (برای دشمن) در چنته دارد.

طبق گزارش وبگاه خبری «المعلومه» عراق، «حامد صاحب الکربلایی» از مسئولان «بدر» در استان کربلا و عضو شورای استانداری این استان در بیانیه‌ای گفت: استقرار یگان‌های شاخه نظامی سازمان بدر در الانبار، برای آزادسازی خاک این استان (از دست داعش) با هماهنگی فرماندهی عملیات الانبار آغاز شده است.

الکربلایی برای پاسخ به همه عناصر سیاسی سنی عراق که مخالف حضور نیروهای شیعه سازمان بدر یا بسیج مردمی (الحشد الشعبی) در استان (سنی‌نشین) الانبار هستند، تاکید کرد که همه این اقدامات پس از هماهنگی با فرمانده عملیات الانبار انجام شده است.

او در پاسخ به مخالفان حضور الحشد الشعبی در الانبار برای مبارزه با داعش گفت: روزهای آینده نزدیک، غافلگیری‌های بسیاری برای کسانی دارد که فکر می‌کنند الحشد الشعبی در کنار فرزندان غیور الانبار، توان مقابله با داعش در این استان را ندارد.

6

برچسب ها :
دیدگاه شما


× 3 = شش