یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳ - May 19, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 4272
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

الکرمه در آستانه آزادسازی کامل؛ راه آزادسازی فلوجه در الانبار هموار شد

یک منبع در نخست وزیری عراق تأکید کرد که عملیات آزادسازی منطقه «الکرمه» تا کنون ۹۰ درصد اهداف خود را محقق کرده و این منطقه در آستانه آزادسازی کامل است.

یک منبع در نخست وزیری عراق تأکید کرد که عملیات آزادسازی منطقه «الکرمه» تا کنون ۹۰ درصد اهداف خود را محقق کرده و این منطقه در آستانه آزادسازی کامل است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه در دفتر نخست وزیر عراق به وبگاه خبری «سومریه» عراق، اعلام کرد که عملیات آزاد سازی منطقه مهم «الکرمه» تا کنون با ۹۰ درصد موفقیت همراه بوده است.

این مقام که نامش فاش نشد گفت که این منطقه در آستانه آزادسازی کامل است و پاکسازی این شهر مقدمه بازپس‌گیری کامل شهر مهم فلوجه خواهد بود.

پیشتر خبرگزاری فارس در گزارشی اعلام کرده بود که نیروهای ارتش عراق به کمک نیروهای عشایر اهل سنت منطقه توانستند بیش از بخش عظیمی از منطقه الکرمه واقع در شرق شهر فلوجه را پاکسازی کنند

مرگ یک سرکرده داعش در سامراء

از سوی دیگر پایگاه خبری «السومریه»، به نقل از فرماندهی عملیات سامرا نیز گزارش داد که سرکرده تروریست‌های داعش که امیر منطقه «جزیره» در سامراء خوانده می‌شود به همراه هفت تن از همراهانش کشته شده است.

بر اساس این خبر این عملیات بر اساس عملیات دقیق اطلاعاتی اجرا شده است.

درگیری در منطقه مرزی «النخیب»

درگیری‌های خشونت‌باری میان تکفیری‌های داعش و نیروهای امنیتی وابسته به گارد مرزی عراق در منطقه مرزی «النخیب» در جنوب شرق استان الانبار روی داد و این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز شمار تلفات این درگیری‌ها مشخص نشده است.

سازمان بدر: برای آزادی «الحویجه» آماده‌ایم

«حامد صاحب الکربلائی» رئیس سازمان بدر عراق در کربلا و عضو شورای این استان اعلام کرد که نیروهای تحت فرمان این سازمان آماده‌اند تا بزودی «الحویجه» در شمال عراق را آزاد کنند. ضمن اینکه نیروهای این سازمان برای پاکسازی دو بخش شمالی و شرقی پالایشگاه «بیجی» آماده‌اند.

استقرار نیروهای بسیج مردمی در مرز کربلا و استان الانبار

یک تیپ از نیروهای بسیج مردمی عراق در مرزهای استان کربلا و استان الانبار مستقرند تا مانع هرگونه احتمال ورود تکفیری‌های داعش به کربلا و ناامن کردن این استان شوند.

1430047771_13930609000775_photoa

برچسب ها :
دیدگاه شما


پنج + = 14