جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳ - May 17, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 2356
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

العبادی: داعش بیشترین ضربه را به اهل تسنن می‌زند

نخست‌وزیر عراق بر ضرورت دوری از هرگونه تحریک طائفه‌ای در کشور تاکید کرد و اهل سنت را بیشترین متضررین در قبال حملات گروهک تکفیری داعش دانست.

نخست‌وزیر عراق بر ضرورت دوری از هرگونه تحریک طائفه‌ای در کشور تاکید کرد و اهل سنت را بیشترین متضررین در قبال حملات گروهک تکفیری داعش دانست.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در کنفرانس گفت‌وگوی ادیان و مذاهب بر ضرورت دوری از هرگونه تحریک طائفه‌ای تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، نخست‌وزیر عراق با تأکید بر اینکه احترام به مقدسات و عدم تعدی به آن‌ها ضروری است گفت: توهین به رسول‌الله (ص) تحت آزادی بیان و آزادی اندیشه نمی‌گنجد.
العبادی، با بیان اینکه همه گروه‌ها برای مبارزه با تررویسم باید در کنار هم باشند، تأکید کرد، بیشتر متضررین از داعش، اهل سنت هستند و این گروهک تروریستی بیشترین ضربه را به اهل تسنن زده است و ما اجازه تجاوز از قانون را نمی‌دهیم.
حیدالعبادی، کسانی را که سخنرانی‌های تحریک‌آمیز به زبان می‌آورند را مسئول ریخته شدن خون مردم دانست و کسانی را که مرتکب قتل و آدم ربایی می‌شوند را در هم رده تروریست‌ها قرار داد و گفت که آن‌ها از مردم نیستند.
نخست‌وزیر عراق تأکید کرد: گروه‌های مردمی در مقابل داعش یک سازمان حزبی نیستند. وی زمان‌بندی برای پایان جنگ با تروریست‌ها را رد و همه را به التزام به برنامه‌های حکومت دعوت کرد.
کنفرانس گفت‌وگوی ادیان و مذاهب روز شنبه با حضور عالی‌ترین مقامات سیاسی عراق در مجلس اعلای اسلامی عراق در بغداد برگزار شد.
10

برچسب ها :
دیدگاه شما


چهار − 3 =