دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳ - May 13, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 5359
یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۲۶

العامری ادعای آمریکا در تضعیف داعش با حملات هوایی را رد کرد

دبیر کل سازمان بدر و فرمانده ارشد نیروهای مردمی عراق، ادعاهای آمریکایی ها مبنی بر اینکه 'داعش با ضربات هوایی تضعیف شده'، نادرست خواند و گفت: پیروزی هایی که روی زمین علیه این گروهک تروریستی به دست آمده، بخاطر قدرت و تاکتیک های جنگی الحشد الشعبی است.

دبیر کل سازمان بدر و فرمانده ارشد نیروهای مردمی عراق، ادعاهای آمریکایی ها مبنی بر اینکه ‘داعش با ضربات هوایی تضعیف شده’، نادرست خواند و گفت: پیروزی هایی که روی زمین علیه این گروهک تروریستی به دست آمده، بخاطر قدرت و تاکتیک های جنگی الحشد الشعبی است.

به گزارش شفقنا، به نقل از ایرنا، هادی العامری، این هفته در نشستی در جمع فرماندهان الحشد الشعبی، نکات جدیدی را مطرح و تاکید کرده که نیروهای مردمی عراق در جنگ علیه داعش قدرتمند عمل کرده اند.

العامری گفته است که ‘ما با تروریست ها می جنگیم، آنها هنوز در بیجی و نقاط دیگر مقاومت می کنند و تلاش دارند مواضع خود را حفظ کنند و هرجا که الحشد الشعبی نباشد، جولان می دهند.’

وی از وجود حمایت های بین المللی از داعش بصورت های مستقیم و غیر مستقیم سخن گفت و افزود: حمایت های منطقه ای و بین المللی از داعش کار مبارزه با این گروه تروریستی را سخت کرده است،

آنها از ۱۰۰ کشور جهان آمده اند و به همه زبان های زنده دنیا در گروه تروریستی داعش صحبت می شود.

العامری تاکید کرده که پیروزی های بزرگ نیروهای مقاومت ناشی از عملکرد قدرتمندانه این نیروهاست و اکنون هم می بینید، هرجا که الحشد الشعبی در کنار نیروهای امنیتی حضور دارد، آنها نمی توانند مقاومت کنند.

دبیرکل سازمان بدر سرنوشت جنگ با داعش را تنها در عراق خلاصه نکرد و گفت: امروز همه می دانیم که امنیت عراق به امنیت سوریه گره خورده و ما نیز در این نبرد سرنوشت ساز تنها به فکر تمام کردن کار در عراق نیستیم و بعد از پاکسازی عراق به سوریه خواهیم رفت و تروریست ها را در این کشور تعقیب خواهیم کرد.

العامری روزهای حساس یک سال پیش را به فرماندهان الحشد الشعبی یادآوری کرد و گفت: روزهای حساسی برای عراق بود که با فتوای مرجعیت، آیت الله سیستانی و پل هوایی میان تهران با بغداد و اربیل و حضور مجاهدین و داوطلبان مردمی از این گردنه سخت عبور کردیم.

وی تاکید کرد که یقین بدانید اگر نبود فتوای تاریخی، پل هوایی تهران با بغداد و اربیل و حضور مجاهدان در صحنه مبارزه، عراق بطور کامل سقوط می کرد.

العامری همچنین از حمایت های همه جانبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از عراقی ها در نبرد با داعش یاد کرد و گفت امام خامنه ای گفته اند که در نیمه شب برای موفقیت رزمندگان دعا می کنند و این برای ما یک افتخار است.

وی افزود: حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت عراق، از زمان مبارزه با صدام ادامه داشته و همواره آغوش ایران بر روی مبارزان باز بوده و ایران امروز نیز همچنان در کنار ملت و دولت عراق ایستاده و نقش مهمی در جنگ علیه تروریسم در منطقه دارد.

4

برچسب ها :
دیدگاه شما


یک × 2 =