پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳ - May 16, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 1746
یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۱

افزایش ۷۰درصدی صادرات غیرنفتی ایران به عراق

استاندار خوزستان گفت: در 9 ماهه امسال میزان صادرات غیر نفتی به کشور عراق نسبت به مدت مشابه پارسال 70 درصد رشد داشته است.

استاندار خوزستان گفت: در ۹ ماهه امسال میزان صادرات غیر نفتی به کشور عراق نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد رشد داشته است.
به گزارش ایرنا ‘ عبدالحسن مقتدایی’ شامگاه شنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر هیات استانداری خوزستان به بصره عراق، اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال بالغ بر ۹۰۰ میلیون دلار صادرات غیر نفتی از مرزهای این استان مرزی به عراق انجام شده است.
وی با اشاره به تفاهمنامه ایران و عراق برای همکاری در همه بخش ها بیان داشت: تمامی دستگاه ها برای اجرای مفاد تفاهمنامه و ایجاد ارتباط هر چه بیشتر با کشور عراق باید تلاش کنند.
مقتدایی افزود: یکی از اهداف مهم ایجاد ارتباط با عراق فعال کردن بخش خصوصی است واین اطمینان به بخش خصوصی داده می شود که چه در استان خوزستان و چه در کشور عراق مورد حمایت قرار می گیرند.
استاندار خوزستان با بیان اینکه باید از پروژه های اقتصادی نهایت استفاده را کرد افزود: آبزی پروری از جمله طرح های اقتصادی بسیار پررونق استان است که باید تا زمان بهره وری شرایط لازم برای به دست آوردن بازار عراق در جهت عرضه محصولات آبزی فراهم شود.
14

برچسب ها :
دیدگاه شما


9 − پنج =