جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳ - May 17, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 3790
یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۰۴

استقبال رئیس قبیله البونمر از حضور نیروهای مردمی در آزادسازی الانبار

رئیس قبیله البونمر استان الانبار در غرب عراق از مشارکت نیروهای داوطلب مردمی در آزادسازی مناطق این استان از دست تکفیری‌های داعش استقبال کرد.

رئیس قبیله البونمر استان الانبار در غرب عراق از مشارکت نیروهای داوطلب مردمی در آزادسازی مناطق این استان از دست تکفیری‌های داعش استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، «شیخ نعیم الکعود» رئیس قبیله البونمر استان الانبار عراق در گفت‌و ‌گو با خبرگزاری رسمی آلمان گفت: از حضور تمامی مردم عراق همچنین از مشارکت نیروهای مردمی «الحشد الشعبی» در آزادسازی استان الانبار استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حضور نیروهای داوطلب مردمی در درگیری‌های الانبار موجب تسریع در روند آزادسازی این استان از دست تروریست‌های داعش می‌شود.

این حرف در زمانی بیان می‌شود که جبهه‌ رسانه‌ای وابسته به عربستان به دلیل اینکه نیروهای الحشد الشعبی یا بسیج مردمی شیعه هستند و موفق شدند مناطق گسترده‌ای از عراق را با کمک ارتش عراق از دست داعش آزاد کردند، مکرر به درگیری مذهبی متهم شدند اما اکنون رئیس قبیله سنی البونمر چنین خواسته‌ای را مطرح کرده است.

شیخ نعیم الکعود ادامه داد: نیروهای داوطلب مردمی، پس از آزادسازی مناطق مختلف از دست داعش، بسیار خبره و ورزیده شده‌اند.

رئیس قبیله البونمر گفت: سخن کسانی که مخالف حضور نیروهای مردمی در الانبار هستند، صرفا نظر شخصی خودشان است و اگر مخالفان حضور نیروهای مردمی می‌توانند خودشان به تنهایی الانبار را آزاد کنند.

وی در آخر از تمامی قبائل و مردم استان الانبار خواست تا اختلافات را کنار گذاشته و در یک صف واحد باقی مناطق تحت اشغال داعش را نیز آزاد کنند.

10

برچسب ها :
دیدگاه شما


هفت × = 28