جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳ - May 17, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 3334
یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۰۹

آماده‌باش ۱۵ هزار نیروی داوطلب برای آزادی شهرهای عراقی

منابع آگاه از آماده‌باش 5 هزار نیروی داوطلب مبارزه با داعش در استان کرکوک و 10 هزار نیرو در استان صلاح‌الدین برای آزاد کردن شهرهایی که هنوز در دست تکفیری‌ها است، خبر می‌دهند.

منابع آگاه از آماده‌باش ۵ هزار نیروی داوطلب مبارزه با داعش در استان کرکوک و ۱۰ هزار نیرو در استان صلاح‌الدین برای آزاد کردن شهرهایی که هنوز در دست تکفیری‌ها است، خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ۱۵ هزار نیروی مردمی عراق برای آزادسازی شهرهای عراقی تحت اشغال تکفیری‌های داعش اعلام آمادگی کردند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه العربیه، سرتیپ «خلف ابراهیم الجبوری» یکی از مقامات مسئول نیروهای داوطلب مردمی مبارزه با داعش در کرکوک، اعلام کرد که ۵ هزار نیروی داوطلب آماده‌اند تا با داعش در «الحویجه»، «الشرقاط» و سایر مناطق تحت سیطره تکفیری‌ها در استان کرکوک، مبارزه کنند.

وی افزود: این نیروها آماده‌اند با هماهنگی ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه با داعش در الحویجه روبرو شوند و اکنون در انتظار دریافت تسلیحات برای آزادی مناطق در جنوب غرب کرکوکند.

از سوی دیگر، «قاسم الاعجری» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از وجود ۱۰ هزار نیروی سنی در نیروهای داوطلب مردمی مبارزه با داعش در استان صلاح‌الدین خبر داد.

وی تاکید کرد که نیروهای داوطلب مردمی، شبه‌نظامی نیستند و برای آزادسازی استان صلاح‌الدین و تحویل دادن آن به ساکنانش و رهایی آنها از داعش وارد این استان شده‌اند.

9

برچسب ها :
دیدگاه شما


5 + = شش