جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳ - May 17, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 1301
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۷:۴۰

آزادسازی منطقه البوناصر از دست تروریست‌های داعش

یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد که ارتش با کمک نیروهای داوطلب مردمی روز جمعه موفق شدند منطقه 'البوناصر' در جنوب تکریت را از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش آزاد و پاکسازی کنند.

یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد که ارتش با کمک نیروهای داوطلب مردمی روز جمعه موفق شدند منطقه ‘البوناصر’ در جنوب تکریت را از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش آزاد و پاکسازی کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ‘فرات نیوز’، این مقام امنیتی افزود: در این حمله ۹ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند و چهار دستگاه خودرو متعلق به آنها نیز منهدم شد.

یک مقام امنیتی در استان الانبار نیز اعلام کرده است که نیروهای امنیتی با کمک عشایر توانسته اند حمله گروه تروریستی داعش به منطقه الخالدیه در شرق شهر الرمادی در استان الانبار را دفع کنند.

ازسوی دیگر پایگاه خبری مصدر نیوز هم در گزارشی اعلام کرد که نیروهای عراقی با کمک نیروهای داوطلب مردمی و رزمندگان عشایر به پیشروی در چند محور در استان های صلاح الدین و الانبار ادامه می دهند.

در این حملات دهها تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند و چند روستای تحت اشغال این گروه نیز آزاد گردید.
5

برچسب ها :
دیدگاه شما


نُه − = 1