جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳ - May 17, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 1161
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۵۹

آبزرور: فقط قاسم سلیمانی می‌تواند داعش را شکست دهد

روزنامه انگلیسی آبزرور اقرار کرد که ژنرال 'قاسم سلیمانی' فرمانده سپاه قدس ایران تنها کسی است که می تواند گروه تروریستی داعش را شکست دهد.

روزنامه انگلیسی آبزرور اقرار کرد که ژنرال ‘قاسم سلیمانی’ فرمانده سپاه قدس ایران تنها کسی است که می تواند گروه تروریستی داعش را شکست دهد، همچنان که توانست با طرح های دفاعی خود بغداد پایتخت عراق را از سقوط به دست این گروه تروریستی برهاند.
به نوشته پایگاه مصری ‘الیوم السابع’، آبزرور شکست داعش را بزرگترین چالش کنونی پیش روی ژنرال سلیمانی دانست و تاکید کرد: وی به شکست عادت ندارد و از این رو در عرض چند ساعت از تسلط داعش بر موصل خود را به بغداد رساند و از آن زمان در این شهر شبه مقیم است و از همانجا طرح های نظامی برای دفاع از بغداد را طراحی و رزمندگان شیعه و سایر اقشار عراقی را برای دفاع از این شهر بسیج می کند.
روزنامه انگلیسی می افزاید: ژنرال سلیمانی در ماه ژوئن گذشته هنگامی که تروریست های داعش اربیل را تهدید به تصرف کردند به منطقه کردستان عراق سفر کرد.
به اعتراف آبزرور، فرمانده سپاه قدس ایران مورد تمجید همه اقشار مردم عراق به خصوص شیعیان است زیرا وی تنها کسی است که می تواند یپیشروی تروریست های داعش را متوقف کند

برچسب ها :
دیدگاه شما


− 6 = دو