سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳ - April 16, 2024

آخرین اخبار

کدخبر : 17051
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۵:۴۲

محل عملیات تروریستی آمریکا یادبود شهید «المهندس» می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی، گردشگری و آثار باستانی پارلمان عراق از موافقت با نصب یادبود شهید «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سازمان حشد الشعبی در محل شهادت وی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی الحمیداوی» عضو کمیته فرهنگی، گردشگری و آثار باستانی پارلمان عراق یکشنبه‌شب در یک نشست خبری گفت که به وزیر فرهنگ و گردشگری و آثار باستانی «پیشنهاد نصب یادبود شهید المهندس در محل شهادت وی و سردار سلیمانی و همراهانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد را داده‌ایم».

به نوشته پایگاه خبری شبکه «الغدیر»، الحمیداوی افزود: «امروز پس از دیدار با وزیر، توافق شد که یادبود شهید المهندس نصب شود و به زودی هماهنگی لازم با سازمان هواپیمایی عراق و هیات الحشد الشعبی و شهرداری بغداد برای انتخاب مکان نصب صورت می‌گیرد».

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان و رئیس عملیات نیرو‌های مردمی عراق (حشد الشعبی) و همرزمان آنها، سیزدهم دی ماه ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

برچسب ها :
دیدگاه شما


5 − سه =