پنج شنبه ۳۰ فروردین ۰۳ - April 18, 2024

آخرین اخبار

کدخبر : 17248
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

دعوت مجلس اعلای اسلامی از ملت عراق برای مشارکت میلیون در راهپیمایی سالروز شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم

مجلس اعلای اسلامی عراق از ملت عراق برای حضور در راهپیمایی اعتراضی و مطالبه خون سرداران پیروزی بر تروریسم دعوت کرد.

مجلس اعلای اسلامی عراق از ملت عراق برای حضور در راهپیمایی اعتراضی و مطالبه خون سرداران پیروزی بر تروریسم دعوت کرد.

متن بیانیه مجلس اعلای اسلامی عراق بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

‏ ‏ ﴿الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا ۗ وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ﴾ صدق الله العلي العظيم

با نزدیک شدن دومین سالروز جنایت ترور سرداران پیروزی بر تروریسم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس ــ رضوان الله علیهما ــ به دست امریکای جنایتکار، امت اسلامی در برابر آزمونی برای رقم زدن حماسه‌ای تازه به منظور بیان موضع خود در مخالفت با همه توطئه‌های خارجی هستند.

این توطئه‌ها انواع گوناگون دارد، از جمله کاستن از حاکمیت ارضی عراق و عدم قصاص عاملان جنایت و پروژه‌های هدف قرار دادن روند سیاسی و دموکراسی در عراق تا تلاش برای هدف قرار دادند هویت عراقی و از میان بردن اصول و ارزش‌های اصیل.

ملت عزیز عراق! دشمنان از حضور میلیونی شما در تظاهرات اعتراضی علیه جنایت امریکا به‌شدت بیم دارند و چنین حضوری آنان را به تجدید نظر در نحوه برخوردشان با عراق وامی‌دارد. احیای این راهپیمایی پیامی فراتر و شفاف‌تر و صریح‌تر از همه پیام‌های سیاسی و غیر سیاسی است.

حضور گسترده در این مناسبت دردناک، مصداق بارز آیۀ شریفۀ “وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ” چون در آن خونی مطالبه می‌شود که به ظلم ریخته شد. این راهپیمایی برکات بسیار برای امروز و فردای عراق خواهد داشت.

خداوند نگه‌دار عراق و ملتش در برابر هر بدی و یاور آنان در کارزار وجودی‌شان باشد و در سال جدید آرزوهایشان را برآورده سازد.

مجلس اعلای اسلامی عراق

 

برچسب ها :
دیدگاه شما


− 3 = سه