پنج شنبه ۹ فروردین ۰۳ - March 28, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 16734
دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۴:۵۶

وزیر بهداشت عراق استعفا کرد

وزیر بهداشت عراق علت استعفای خود را کارشکنی و تبلیغات منفی ازجانب کسانی که شفافیت و بهبود اوضاع را به نفع خود نمی دانند اعلام کرد.

رسانه های عراقی اسنادی منتشر کرده اند که به موجب آن «علاء الدین العلوان»، وزیر بهداشت و محیط زیست عراق، از روز پنجشنبه (۱۲ سپتامبر) استعفای خود را به نخست وزیر عراق تقدیم کرده است.

وزیر مستعفی بهداشت عراق در این سند چهار صفحه ای، به دستاوردهای دوره وزارت خود که شامل برآورد دقیق وضعیت بهداشت و بیمارستان ها و ساخت و تجهیز چند بیمارستان و اقداماتی برای بهبود وضعیت محیط زیست در استان بصره است پرداخته است.

او افزوده که با وجود تحولات مثبت و نیاز جدی به ادامه این مسیر، کسانی که اینگونه تغییرات را در راستای منافع خود نمی دانند و نمی خواهند بخش بهداشت عراق پیشرفت کند به کارشکنی و تبلیغات منفی در شبکه های اجتماعی دست زده اند و تأکید کرد که پیش از این در نامه ای در ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ نیز با اشاره به خطر اینگونه تبلیغات استعفای خود را تقدیم کرده که رد شده است.

العلوان تأکید کرده که با وجود همه حمایت های رئیس جمهور و نخست وزیر و رئیس مجلس، حجم عظیمی از موانع و باج خواهی و تبلیغات منفی و تغییر حقیقت مشکلی جدی برای وی و وزارتش شده چندان که فرصت موفقیت در اجرای برنامه اصلاحی دولت را بسیار ضعیف می داند و در نتیجه استعفای خود را تقدیم می کند.

برچسب ها :
دیدگاه شما


× یک = 7