جمعه ۱۰ فروردین ۰۳ - March 29, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 13635
سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۵۳

هلاکت ۸۲ تروریست داعشی در عملیات حشد شعبی در کرکوک

حشد شعبی اعلام کرد در عملیاتی در کرکوک که ۴ روز به طول انجامیده است دست کم ۸۲ تروریست داعش به هلاکت رسیده اند.

 
حشد شعبی اعلام کرد در عملیاتی در کرکوک که ۴ روز به طول انجامیده است دست کم ۸۲ تروریست داعش به هلاکت رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، حشد شعبی اعلام کرد که در عملیات  نیروهای بسیج مردمی عراق در کرکوک دست کم ۸۲ تروریست داعش از جمله چند سرکرده این گروهک به هلاکت رسیده اند.

بر اساس این خبر عملیات حشد شعبی در استان کرکوک و شهر الحویجه و دو منطقه «الرشاد» و «الریاض» در حد فاصل ۲۴ مارس تا ۲۷ مارس برگزار شده است و در این فاصله ۱۸ عملیات نظامی علیه تروریست های داعش اجرا شده که منجر به کشته شدن ۸۲ داعشی و زخمی شدن دو تن از آنها شده است.

در این عملیات تجهیزات نظامی مختلفی نیز از تروریست ها کشف شده است و یک خودرو بمبگذاری شده و چندین کمربند انفجاری نیز منهدم شده است. در بیانیه حشد شعبی آمده که این عملیات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده به وسیله حشد شعبی و با مشارکت نیروهای بسیج مردمی عراق، پلیس اتحادیه و یگان شاهین های وزارت کشور عراق و نیروی هوایی این کشور اجرا شده است.

این عملیات ۲۰ روستای العاقولیه، العزیزیه، سرود ، تل النور، الحلوات، بیر مهدی، الدب الکبیر، تل اقصاد، خربه عزیز، وادی ام الخناجر، طویربه، وادی خفه، الزاب، الجراد، هور السفن، مجمع کردستان، مجمع الشهید، جواله السفلی، الدکمات و الحسینیه را شامل شده است.

در این عملیات سرکرده داعش که امیر منطقه الریاض در شهر الحویجه خوانده می شده است و یکی از مسئولان امنیتی داعش به هلاکت رسیده اند.

برچسب ها :
دیدگاه شما


7 + = نُه