سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳ - April 16, 2024

آخرین اخبار

کدخبر : 13898
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۵۹

مقتدی صدر و العامری دیدار کردند

رهبر جریان صدر در محل اقامت خود در بغداد با هادی العامری، رئیس سازمان بدر و رئیس لیست الفتح دیدار و بر لزوم تسریع تشکیل دولت "پدرانه" تاکید کرد. هادی العامری نیز پیروزی لیست "سائرون" (وابسته به مقتدی صدر) در انتخابات پارلمانی را تبریک گفت.
رهبر جریان صدر در محل اقامت خود در بغداد با هادی العامری، رئیس سازمان بدر و رئیس لیست الفتح دیدار و بر لزوم تسریع تشکیل دولت “پدرانه” تاکید کرد. هادی العامری نیز پیروزی لیست “سائرون” (وابسته به مقتدی صدر) در انتخابات پارلمانی را تبریک گفت.
رهبر جریان صدر در محل اقامت خود در بغداد با هادی العامری، رئیس سازمان بدر و رئیس لیست الفتح دیدار و بر لزوم تسریع تشکیل دولت “پدرانه” تاکید کرد. هادی العامری نیز پیروزی لیست “سائرون” (وابسته به مقتدی صدر) در انتخابات پارلمانی را تبریک گفت.به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، در جدیدترین تحرک مقتدی صدر،‌ رهبر جریان صدر برای تشکیل ائتلاف پارلمانی (فراکسیون اکثریت) با هدف تشکیل دولت آینده او با هادی العامری رهبر لیست الفتح دیدار کرد. مقتدی صدر با لیست “سائرون” صدرنشین انتخابات پارلمانی بوده و هادی العامری با لیست الفتح مورد حمایت حشد شعبی در رتبه دوم قرار دارد.

دفتر مقتدی صدر در بیانیه‌ای اعلام کرد، مقتدی صدر و هادی العامری به بررسی آخرین تحولات سیاسی و نتایج انتخابات پارلمانی سال ۲۰۱۸ پرداختند.

صدر بر لزوم تسریع تشکیل دولت پدرانه برای ارائه خدمات به ملت عراق و تحقق آمال مشروع‌شان تاکید کرد.

رهبر جریان صدر بر لزوم این مساله تاکید کرد که تصمیم تشکیل دولت تصمیمی ملی است.

او مشارکت تمام گروه‌های پیروز را که روندی ملی را در تشکیل دولت آینده طی کنند، حائز اهمیت خواند.

هادی العامری نیز به صدر پیروزی‌اش در انتخابات را تبریک گفت.

برچسب ها :
دیدگاه شما


3 + = چهار