پنج شنبه ۹ فروردین ۰۳ - March 28, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 15103
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۳۵

فرمانده مرزبانی استان العماره خبر داد: اتخاذ تدابیر امنیتی از العماره تا مسیرهای منتهی به نجف و کربلا

چذابه ـ فرمانده مرزبانی استان العماره گفت: امسال از نظر امنیتی نقشه راه خوبی پیش بینی شده تا از استان العماره منتهی به شهرهای نجف، کربلا روال حرکت به صورت مطلوب پیش رود.

چذابه ـ فرمانده مرزبانی استان العماره گفت: امسال از نظر امنیتی نقشه راه خوبی پیش بینی شده تا از استان العماره منتهی به شهرهای نجف، کربلا روال حرکت به صورت مطلوب پیش رود.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در چذابه، سمیر دهم بخیط عصر امروز در دیدار با سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا در مرز چذابه اظهار کرد: از طرف کلیه پرسنل خدمات رسان در پایانه شیب از تمامی خادمان و خدمتگزاران ایرانی زائران اربعین تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: در کلیه پایانه های عراق نقشه راه خوبی ترسیم و از نظر امنیت کارهای بسیار خوبی انجام شده و در مرزها امنیت در حد مطلوب و عالی برقرار است.

فرمانده مرزبانی استان العماره تصریح کرد: پس از زحمات بسیار، جایگاه خوبی برای استقرار مواکب درنظر گرفته شد و امسال موکب ها بیرون از پایانه جانمایی شدند در حالی که همه ساله در پایانه مستقر بودند که از نظر قانونی محل ایراد بود.

دهم بخیط با اشاره به اینکه هیچ گونه مشکلی در خصوص زائران نداشتیم، گفت: زائرانی کمی که با ویزای غیر رسمی به عراق آمده بودند، با هماهنگی کلانتر مرز ایران در سوسنگرد به کشور بازگشتند.

وی یادآور شد: امسال از نظر امنیتی نقشه راه خوبی پیش بینی شده تا از استان العماره منتهی به شهرهای نجف، کربلا روال حرکت به صورت مطلوب پیش رود.

فرمانده مرزبانی استان العماره در پایان عنوان کرد: همکاری بین دو طرف عراقی و ایرانی برای با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین حسینی برقرار و هیچ گونه مورد خاصی وجود ندارد؛ همچنین با برگزاری این جلسات مشکلات احتمالی را نیز برطرف می کنیم.

برچسب ها :
دیدگاه شما


شش + 6 =