چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۰۳ - April 24, 2024

آخرین اخبار

کدخبر : 15425
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۰۲

عبدالمهدی: هرج و مرج در مجلس مانع از تکمیل کابینه شد

«عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق، تأکید که هرجی و مرجی که در مجلس عراق اتفاق افتاد باعث شد که موضوع تکمیل کابینه فیصله نیابد.

«عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق، تأکید که هرجی و مرجی که در مجلس عراق اتفاق افتاد باعث شد که موضوع تکمیل کابینه فیصله نیابد.

به گزارش میدل ایست نیوز، عبدالمهدی روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی‌اش که پس از اتفاقات مجلس عراق برگزار شد تأکید کرد که لیست تازه‌ای از نامزدهای وزارتخانه‌ها معرفی نخواهد کرد و منتظر می‌ماند تا نمایندگان مجلس پس از توافقات لازم میان خود زمانی را برای جلسه رأی اعتماد اعلام کنند.

او افزود که اداره چند وزارتخانه با سرپرست مشکل اداری پیش نمی‌آورد و پیش‌تر هم تجربه شده است.

عبدالمهدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود ۱۳ هزار پرونده فساد در هیئت بازپرسی و عدالت گفت که دولت با جدیت برای تعیین تکلیف این پرونده‌ها اقدام خواهد کرد.

او افزود که دولت تا از چابکی لازم در عملکرد برخوردار نیست و بیش از حد بزرگ شده و باید اقدامات لازم در این باره گرفته شود.

نخست وزیر عراق همچنین تأکید کرد که اقدامات لازم برای بازگشایی منطقه سبز بغداد ازجمله بازسازی مسیرها و تونل‌های داخل منطقه سبز و دولت با جدیت این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

او همچنین درباره آسیب‌های ناشی از سیلاب اخیر در چند استان گفت که دولت با همه توان مشغول رسیدگی به این موضوع در استان‌های آسیب‌دیده است.

برچسب ها :
دیدگاه شما


چهار + 7 =