- سایت خبری مجلس اعلای اسلامی عراق - http://almejlis.ir -

ستاد عملیات حشدالشعبی: حمله پهپادهای اسرائیلی با پوشش هوایی امریکا انجام شد

ستاد عملیات حشد الشعبی عراق بیانیه‌ای را درخصوص حمله پهپادی اسرائیل به یگان‌های وابسته به خود در استان الانبار در نزدیکی مرز سوریه، صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

در چارچوب سلسله حملات رژیم صهیونیستی به عراق، دیروز شاهد حمله دو پهپاد اسرائیلی به عمق خاک عراق در منطقه القائم استان الانبار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرز سوریه علیه یگان‌ وابسته به حشد بودیم که در نتیجه این حملات، یک رزمنده به شهادت رسیده و یک تن دیگر هم به شدت زخمی شد.

این تجاوز آشکار با پوشش نیروی هوایی امریکا و وجود بالون‌های بزرگ جاسوسی در نزدیکی مکان حمله همراه بود، از سویی دیگر این حمله با آغاز مرحله چهارم عملیات اراده النصر همزمان شد که نیروی قهرمان ارتش، پلیس و حشدالشعبی علیه باقی مانده عناصر گروه تروریستی داعش در غرب عراق کلید زدند.

ما با ملت عراق عهد می بندیم که این تجاوز مانع از انجام مسئولیت ملی در مبارزه با تروریسم و دفاع از خاک عراق و امنیت و عزت کشور نخواهد شد و ما با دشمنان و طرف‌های حامی آن مقابله خواهیم کرد.

اسرائیل دیروز در ادامه حملات خود به حشدالشعبی عراق با دو پهپاد به خودروی متعلق به تیپ ۴۵ حشدالشعبی را در منطقه القائم در نزدیکی مرز سوریه حمله کرد.