سه شنبه ۴ اردیبهشت ۰۳ - April 23, 2024

آخرین اخبار

کدخبر : 14361
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق: تحریم ایران بخشی از نقشه‌ای بزرگ برای به آشوب کشیدن منطقه است

شیخ دکتر همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن ابراز مخالفت قاطع با تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران تأکید کرد که اقدامات اینچنینی ظالمانه و نامشروع است و هیچ نهاد رسمی بین‌المللی از آن حمایت نمی‌کند.

حمودی از دولت عراق خواست که عدم التزام عراق به این تحریم‌ها را به ایالات متحده ابلاغ کند و هیچ اثر منفی‌ای از این عدم همراهی با تحریم‌ها را نپذیرد به خصوص که عراق در شرایط استثنایی به سر می‌برد و جنگ آن با تروریست‌ها پایان نیافته است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تأکید کرد که حماقت‌های رئیس جمهور امریکا در دورۀ ریاستش مسائل و اختلافات شدیدی برانگیخته و باعث بروز مشکلات جدی‌ای میان امریکا و متحدانش شده است و افزود که تحریم ایران بخشی از نقشه‌ای بزرگ برای به آشوب کشیدن منطقه و غارت ثروت‌های آن است.

شیخ همام حمودی از دولت عراق خواست که در تحریم‌هایی که عنوان رسمی بین‌المللی ندارد وارد نشود و دست به اقدامی نزد که تنها سود آن عاید رژیم صهیونیستی می‌شود و تأکید کرد که ثبات منطقه با همکاری کشورهایی به دست می‌آید که بخشی از منطقه هستند و چنین اقداماتی در حق ملت‌ها امنیت و ثبات کل منطقه را هدف گرفته است.

برچسب ها :
دیدگاه شما


نُه − 5 =