پنج شنبه ۹ فروردین ۰۳ - March 28, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 14048
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

حیدر العبادی: نهادهای امنیتی عراق باید از اختلافات سیاسی داخلی دور باشند

نخست وزیر عراق در دیدار با فرماندهان امنیتی بر لزوم بی طرف بودن این نهادها در اختلافات سیاسی و محصور ماندن سلاح در دست دولت تأکید کرده است.

نخست وزیر عراق در دیدار با فرماندهان امنیتی بر لزوم بی طرف بودن این نهادها در اختلافات سیاسی و محصور ماندن سلاح در دست دولت تأکید کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرات نیوز، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در دیدار با فرماندهان ارتش و نیروهای امنیتی بر لزوم بی طرف بودن نهادهای امنیتی و دوری آنها از اختلافات سیاسی کشور تأکید کرده است.

نخست وزیر عراق در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح عراقی به مناسبت عید فطر ضمن تبریک این عید تأکید کرده است که این عید اولین عید بعد از آزادی اراضی عراقی از چنگ گروهک های تروریستی و تحقق پیروزی در این کشور بوده است.

العبادی تأکید کرد که این پیروزی به دلیل شهادتها، رشادت های نیروهای امنیتی و فتوای آیت الله سیستانی شکل گرفته است و افزود: با چالشی وجودی دست و پنجه نرم کردیم اما در نهایت با وحدت بیشتر از آن خارج شدیم.

نخست وزیر عراق همچنین بر لزوم قرار داشتن سلاح در دست دولت تأکید کرده و گفته که هر سلاحی خارج از این چارچوب نقض قانون است و به هرج و مرج منجر خواهد شد و تأکید کرد که تلاش برای محصور شدن سلاح در دست دولت ادامه دارد.

وی تأکید کرد که نبرد بعدی مبارزه با فساد است و باید نهادهای امنیتی کشور از هرگونه فسادی به دور باشند و یادآور شد که تلاش اطلاعاتی در مرحله پیش رو برای مقابله با عناصر گروه های تروریستی از اهمیت بالایی برخوردار است.

برچسب ها :
دیدگاه شما


7 − شش =