- سایت خبری مجلس اعلای اسلامی عراق - http://almejlis.ir -

حمودی: پیروزی مقاومت فلسطینی همه معادله های قدرت را زیر و رو کرد

در پی اعلام آتش بس بی قید و شرط از جانب اسرائیل در سرزمین های فلسطینی، شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای این پیروزی را به نیروهای مقاومت و ملت فلسطین تبریک گفت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم.

پیروزی بزرگ منحصربه‌فرد نیروهای مقاومت و ملت سرفراز فلسطین بر رژیم صهیونیستی را به قهرمانان نیروهای مقاومت فلسطینی و فرزندان غیور و فداکار غزه و ملت فلسطین از صمیم قلب تبریک می‌گوییم. این پیروزی پس از فروریخته شدن توهم عظمت اسرائیل با موشک‌های مقاومت و پس از آشکار شدن سستی این رژیم با اذعان اشغالگران به توقف بی قیدو شرط حملاتشان به دست آمد و همه معادله‌های قدرت را زیر و رو کرد.

این پیروزی دیگربار نشان داد که ملت فلسطین اراده ملی زنده و نامیرایی دارد، و پندار اشغالگران درباره امکان به محاق بردن وجود فلسطینیان را نقش برآب کرد و ثابت کرد که مقاومت تنها گزینه ممکن برای شکست قدرت پوشالی اشغالگران و پایان دادن به حضور آنان و آزادسازی سرزمین‌ها و مقدسات و بازپس‌گیری حقوق و آزادی و کرامت انسانی ملت فلسطین است.

به نیروهای مقاومت فلسطینی اتحاد و قدرت چشمگیر آنان در ایجاد توان نظامی با وجود همه محدودیت‌های ناشی از محاصره غزه تبریک می‌گوییم. آنان با عزم استوار و ایمان به عادلانه بودن مسئله‌شان و اعتماد به حمایت ملت فلسطین ــ که در سرتاسر نقاط جهان و میهن اشغال‌شده با اتحاد کامل دربرابر تروریسم و سرکوب ایستادند ــ توانستند این جنگ را شجاعانه مدیریت کنند.

همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان و نهادهای رسانه‌ای بابت اعلام مواضع و هم‌بستگی و رسوا کردن جنایات اشغالگران و کشتارهای وحشیانه آنان که موجب افزایش روحیه نیروهای مقاومت و شکل دادن به افکار عمومی بین‌المللی‌ای شد که رژیم نتانیاهو را به انزوا و ناامیدی و شکست کشاند قدردانی می‌کنیم.

خوشا به سعادتتان ای آزادگان فلسطین، گوارا باد بر شما این پیروزی که موجب سرفرازی امت مسلمان و رسوایی نظام‌هایی شد که در پی عادی‌سازی روابط رفتند. از درگاه خداوند برای شهدا رحمت و برای مجروحان شفای عاجل طلب می‌کنیم.

 

همام حمودی

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق