پنج شنبه ۹ فروردین ۰۳ - March 28, 2024

آخرین اخبار

پر بیننده ها

کدخبر : 17060
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۵:۲۷

بیانیه پلیس کربلاء درباره تلاش «خرابکاران» برای انحراف اعتراضات

دفتر فرماندهی پلیس کربلاء در پی حمله معترضان به ساختمان استانداری و به آتش کشیدن مقر حزبی، بیانیه‌ای را صادر و در آن اعلام کرد که «خرابکاران» سعی دارند اعتراضات مسالمت‌آمیز را منحرف کنند.

دفتر فرماندهی پلیس کربلاء در پی حمله معترضان به ساختمان استانداری و به آتش کشیدن مقر حزبی، بیانیه‌ای را صادر و در آن اعلام کرد که «خرابکاران» سعی دارند اعتراضات مسالمت‌آمیز را منحرف کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، دفتر فرماندهی پلیس کربلاء دوشنبه‌شب با صدور بیانیه‌ای به اقدام معترضان در به آتش کشیدن مقر حزبی در منطقه البلدیه و حمله آنها به نیروهای امنیتی و ساختمان استانداری واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «نیروهای امنیتی قادر به حمایت از کربلای مقدس هستند و همه تلاش خود را برای تامین امنیت مردم این استان به کار می‎گیرند و به خرابکارانی که سعی در انحراف تظاهرات مسالمت آمیز دارند، پاسخ می‌دهد».

پلیس کربلاء اعلام کرد که نیروهای امنیتی می‌توانند با کسانی که به اموال دولتی و خصوصی حمله می‎کنند، به شدت برخورد کند، اما همواره سعی کرده برای جلوگیری از خونریزی، از برخورد خشونت‌آمیز خودداری کند.

در ادامه بیانیه آمده است: «با این وجود، عناصر مخرب به خصوص در جریان اعتراضات به خصوص در طول شب دست به اقدامات خرابکارانه می‎زنند که این غیر قابل قبول است».

فرماندهی پلیس کربلاء افزود: « وظیفه ما حمایت از اعتراضات مسالمت آمیز و و حمایت از مطالبات و حقوق مشروع معترضان است، اما عناصر مخرب سعی دارند از تظاهرات برای انجام اقدامات تخریبی سوء استفاده کنند».

در پایان این بیانیه از همه روسای عشایر و فعالان مدنی در کربلای معلی خواسته شده تا برای شناسایی نفوذی‌ها و عناصر تحت تعقیب در راستای حمایت از اعتراضات مسالمت آمیز، با دستگاه امنیتی همکاری کنند.

عده‎ای از معترضان یکشنبه شب، یک مقر حزبی در استان کربلاء را به آتش کشیده و به ساختمان استانداری حمله کرده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

برچسب ها :
دیدگاه شما


چهار + 1 =