- سایت خبری مجلس اعلای اسلامی عراق - http://almejlis.ir -

بررسی جنایت تروریستی اخیر آمریکا/ تاکید بر آمادگی کامل حشد شعبی

فرماندهان عملیات حشد شعبی با بررسی تحولات اخیر از جمله جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس حشد و همرزمان شهیدشان بر آمادگی کامل نیروهای بسیج مردمی تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الفرات، فرماندهان عملیات حشد شعبی و مدیران بخش‌های مختلف امروز جمعه تحولات کنونی و عملیات ترور ابومهدی المهندس نایب رئیس حشد شعبی را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در این نشست تاکید کردند حشد شعبی همچنان با قدرت و انسجام و آمادگی کامل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و ابومهدی المهندس به همراه شهید قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان پیروزی، انگیزه معنوی قوی به تمام مجاهدان برای ثبات قدم در خط دفاع از عراق و مردم آن و پایبندی به مرجعیت عالی و حفظ اقتدار دولت و اینکه سلاح در انحصار موسسه نظامی و امنیتی باشد، می‌دهد و نیز بر پایبندی به قانون و آراسته شدن به نظم و انضباط و اطاعات از فرامین فرمانده کل نیروهای مسلح تاکید می‌کند.

فرماندهان حشد شعبی همچنین از تمام قشرهای مردم عراق به ویژه استادان، نخبگان، دانشجویان، عشایر اصیل و نیروهای امنیتی که در مراسم تشییع شهدای جنایت تروریستی اخیر شرکت کرده و مردم شهرهایی که مراسم بزرگداشت برای شهدا برگزار کردند و به طور ویژه از مرجعیت عالی دینی تشکر کردند.

موفقیت حشد شعبی در خنثی کردن نفوذ داعشی‌ها به موصل

حشد شعبی همچنین در بیانیه‌ای از موفقیت این نیرو در خنثی کردن نفوذ تروریست‌های داعشی به جنوب موصل خبرداد.

در بیانیه حشد شعبی آمده است تیپ‌های ۲۵ و ۴۴ حشد شعبی در فرماندهی عملیات نینوا، نفوذ داعشی‌های تروریست در جنوب موصل را خنثی کردند، تروریست‌ها از سمت جزیره صلاح الدین حرکت کرده بودند که نیروهای حشد با خنثی کردن نفوذ آنها، اهدافشان را به شکست کشاندند.