پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۰۳ - April 25, 2024

آخرین اخبار

کدخبر : 3449
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۴۷

آمریکا خطوط ارتباطی داعش را قطع نکرده است

«صادق اللبان»، نماینده ائتلاف دولت قانون در مجلس عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد با انتقاد از نقش ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا در مبارزه با داعش گفت: ائتلاف راه‌های کمک‌رسانی به داعش را قطع نکرده به رغم اینکه این کار از ماموریت‌های اصلی ائتلاف بوده است.

اللبان گفت: داعش همواره کمک‌ها و نیروهای خود را از طرف هایی ذیربط با این گروهک تروریستی در خاک سوریه دریافت می کند و ائتلاف می‌بایست این راه‌های کمک رسانی به داعش را قطع می‌کرد که تاکنون اقدامی نکرده است.

نماینده مجلس عراق گفت: داعش در عراق همچنان در حال دریافت کمک از تروریست‌ها در سوریه است، بنابراین ائتلاف بین المللی باید جدی‌تر باشد و به عراقی‌ها و همه جهان ثابت کند که قادر به غلبه بر داعش و درصدد نابودی آن است.

اللبان در پایان سخنان خود تاکید کرد: ائتلاف بین المللی باید در اهداف خود دقیق باشد و در واقع امر پیروزی‌های واقعی محقق کند چرا که ما شاهد ضعف آشکار حملات ائتلاف علیه مواضع داعش در عراق هستیم.

نیروی ویژه مشترک ائتلافی به رهبری امریکا روز سه شنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد: نیروهای محلی و کردها با پشتیبانی هوایی ائتلاف، مقاومت داعش درشمال شرقی سوریه ونزدیکی شهر استراتژیک تل حمس را که زمانی سنگرگاه داعش بود در هم شکسته و جلوی  آزادی عمل این گروه تروریستی را برای مانور در منطقه گرفته‌اند.

 

برچسب ها :
دیدگاه شما


× 1 = چهار